onsdag 25 januari 2012

Kakbak...

När kreativiteten lyser med sin frånvaro får man ju roa sig med annat =) så här har bakats Dumlekakor...Ett litet råd från en som redan har åkt dit....baka ALDRIG såna här kakor....man fastnar lätt i ett beroende och missbruk av dem redan vid första kakan =) Gissa vad jag ska göra nu? Äta kakooooor =)
Har förstått att det inte bara är jag som har haft problem med min blogg....tydligen har den dummat sig mot flera...men nu...peppar peppar...verkar den funka hyfsat igen iaf...

6 kommentarer:

  1. JAAAA Herregud vad goda dessa små djävulskakor är. Har gjort dessa flertal gånger och det är alltid lika svårt att sluta äta dem.

    Jag älskar att baka och har tidigare gjort det väldigt ofta, men sista tiden är det virkningen som tagit all min lediga tid. Men jag inser ju att bakandet måste få ta lite utrymme oxå =)

    Ät nu inte så du får onte i magen =)

    SvaraRadera
  2. Åhhh har du bakat underbara dumlekakor, ja dom är verkligen beroendeframkallande. Attans vad gott det ser ut. Ja vräk i dig du som är smal som ett snöre jag blir inte ett dugg avundsjuk... =))
    Din blogg har inte bråkat med mig
    NATTI!!
    KRAM/Y

    SvaraRadera
  3. Hejsan, Håller med dig att dessa kakor är beroendeframkallande. Men attan att du påminde mig. har nog inte gjort dom sedan år 2001.. Hade glömt bort dom...hur gör jag nu,hi,hi:) Jag har haft lite idé torka och ingen inspiration nu ett tag, men känner att den kommer sakta tillbaka igen. Ha det så bra, kramis från Lisan

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅÅÅÅ vad detta så gott ut mums mums skulle ha varit hos dig på fika besök ser jag:)

    Trevligt att du gillade min tio-i-toplista det uppskattas:)

    Det känns mycket bättre nu tack snälla vad du är gullig och omtänksam det värmer:)
    Jag gjorde helt rätt i som tok en lång paus för jag var verkligen tom och slut efter allt med Jul och Nyår !!!

    Tänk att man aldrig lär sig att man darrar på som en duracell Kanin så länge det går suck !!! Sen så får man betala dyrt för det sen blir så himla trött på mig själv i bland !!!

    Hoppas att du också snart får orken tillbaka det går upp och ned här i livet !!!

    Hoppas du får en mycket bra dag på jobbet och att du sen får fyra underbara lediga dagar:)

    Ha det bäst och MASSOR MED STORA ORKA MED KRAMAR TILL DIG från din lilla vän Inger :)

    SvaraRadera
  5. Hej & Tack. Men nu undrar jag vart du hitta en söta ask kortet som dom små tossorna står i ?
    Ha det gott med kakorna dom såg goda ut.
    Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Ser gott ut men jag ska aldrig baka dem för jag fastnar lätt för goda saker. Hoppas du får en trevlig och rolig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera