söndag 8 januari 2012

Harriet...




Får jag lov att presentera Harriet...enligt mönstret heter hon Harajukuflicka men det är ju näst intill omöjligt att komma ihåg så hon fick heta Harriet rätt å slätt :)

När barnbarnen var över i lördags så satt mellanbarnbarnet och bläddrade i en av mina virkböcker...efter en stund så kom hon och frågade "-mormor, kan du göra en sån till mig?"...

Nu var det nog den enda figuren i den boken som jag inte har gjort...mest av den anledningen att jag inte tycker den är särskilt fin (ber om ursäkt till Mia Bengtson...) men visst kunde mormor göra en sån...och så här blev hon...Harriet... och jag tycker nog att Harriet verkar gå hos en väääldigt dålig frisör....=)


1 kommentar:

  1. Harriet behöver nog en inpackning och en ny frisör :) Annars tycker jag nog att hon är rätt söt. Du är ju så duktig på att göra dessa figurer. Ha en bra lördagskväll. Kram kram

    SvaraRadera